Haruki Murakami

Fa més de 16 mesos, una persona molt especial per mi, em va regalar aquest llibre. Kafka a la platja de Haruki Murakami.

10 mesos després el record constant i difícil d’entendre d’aquest persona em va fer llegir aquest llibre. No el trobava, el cercava per tota la casa i com si s’hagués esborrat del meu món d’un cop de ploma, semblant a la realitat que envoltava la comprensió de qui em va regalar el llibre.

Insuperable. Brutal. Absurd. Un món de sensacions i sotileses en el marc d’uns personatges increïbles.

Ja porto tres del mateix autor, Sauce Lloron, mujer dormida i Tokio Blues.

El nou Boris Vian del segle XXI, ambientat en un món oriental, tot sovint misteriós i desconegut per nosaltres.

T'agradará Marfil

1 Comment:

  1. Anónimo said...
    Per si t'ens un mica de temps !

    Res...simplement una coriositat.
    Cronica d'aquest autor.
    En el diari el 20minutos.

    Enlace:
    http://estaticos.20minutos.es/edicionimpresa/barcelona/08/10/BARC_16_10_08.pdf

    Ale ! M'agradat molt descobrir aquest autor!

    Marfil.

Post a Comment